مقالات

بلوک هبلکس سقفی

بلوک هبلکس سقفی

بلوک هبلکس سقفی جایگزین مناسبی برای یونولیت هستند که کاربرد خیلی زیادی در صنعت ساختمان سازی دارد ولی باید این موضوع را در نظر گرفت که بسیار مهم است که بلوک هبلکس سقفی در یک کارخانه معتبر و با روش استاندارد اتوکلاو و تولید شده باشد و با مواد اولیه مرغوب تولید شود تا مقاومت آن چند برابر شود.  با استفاده از بلوک هبلکس سقفی مقاومت سازه بسیار بیشتر، صرف زمان کمتر و سرعت بسیار بالاتری برای انجام پروژه است.

بلوک هبلکس سقفی یکی از جدیدترین و پیشرفته ترین مصالح برای ساخت و اجرای سقف سازه ها می باشد که دارای مزایای فراوانی می باشد. به همین دلیل، بسیاری از افراد برای ساخت سقف خانه هایشان از این مصالح استفاده می نمایند و در میان ساختمان سازان نیز بسیار محبوب است. این مصالح توانسته اند جایگزین مناسبی برای یونولیت ها باشند و با ویژگی های مثبتی که دارد توصیه ما این است که از بلوک هبلکس سقفی استفاده نمائید.

 

بررسی بلوک هبلکس سقفی

شرکت سبک ساران با سال ها تجربه در زمینه تولید و فروش بلوک هبلکس سقفی با کیفیت همواره آماده ارائه خدمات به مشتریان محترم می باشد. لازم به ذکر است تمامی محصولات در بالاترین سطح کیفیت و پائین ترین قیمت به مشتریان عزیز ارائه می شود که برای دریافت اطلاعات تکمیلی می توانید با شماره های 09121611215 – 09123650731 در تماس باشید.

این سازه در ابعاد استاندارد مشخصی تولید می شود که با توجه به کاربرد، در ساختمان استفاده مورد استفاده قرار می گیرد ، به این دلیل که نوع کاربرد در ساختمان بسیار مهم است که مقاومت و نوع چینش مصالح و متریال ها چگونه است. اگر میخواهیم ساختمانی را بنا کنیم که سقف آن عایق بسیار قوی و با مقاومت بالا باشد حتما استفاده از بلوک هبلکس سقفی پیشنهاد میشود، چرا که با وزن بسیار پایینی که نسبت به دیگر مصالح دارد ضد زلزله وعایق بالای رطوبت است. در نتیجه با استفاده از بلوک هبلکس سقفی هم سازه ای زیبا و مطمئن دارید و هم از مزایای بسیار زیاد آن بهره مند خواهید شد.

بلوک هبلکس سقفی اردکان
ابعاد
(سانتی متر)
تعداد در هر پالتحجم
(متر مکعب)
هر پالت
قیمت
(هر عدد/ریال)
20*20*601202.8819200
20*25*60962.88240000

بلوک های هبلکس سقفی نقش مهمی در ساختمان ها ایفا می کنند. این بلوک ها با استفاده از روش استاندارد اتوکلاو تولید می شوند و برای اینکه مقاومت بیشتری هم داشته باشند از مواد بسیار با کیفیت در آن ها استفاده می شود. از طرفی، استفاده از این بلوک ها باعث افزایش مقاومت سازه، کاهش زمان اجرا و سرعت بالاتر در انجام پروژه می شود. اگر نیاز به ساختمانی با مقاومت بالا و همزمان عایق در برابر صوت و حرارت دارید، بهترین گزینه خرید بلوک هبلکس سقفی است. این بلوک ها نه تنها مقاومت زیادی دارند، بلکه به واسطه وزن سبک، توانایی حمل بار زیادی را نیز دارند. ویژگی های ضد زلزله و رطوبت نیز از جمله مزایای این بلوک ها هستند که طراحان ساختمان ها از آن ها استفاده می کنند. شما نیز می توانید با استعلام قیمت بلوک هبلکس کرج بهترین از آخرین قیمت مصالح با خبر شوید.

خوب است این نکته را به یاد داشته باشید که بهتر است بلوک های هبلکس سقفی را به همراه تیرچه ها اجرا نمائید. تیرچه ها از جمله رایج ترین متریال ها برای ساخت سقف هستند و استفاده از آن ها در اجرای سقف ها با هبلکس نیز یک ترکیب کامل می باشد. تیرچه ها به دلیل مقاومت بالا در برابر زلزله، برای ایجاد ساختمان های مقاوم و پایدار حائز اهمیت اند. همچنین، استفاده از بلوک های هبلکس سقفی باعث کاهش بار مرده ی ساختمان می شود. با اجرای سقف به این روش، نیاز به مصالح خاص و پیچیده ای ندارید و در واقع با این متد اجرایی در هزینه های پروژه بسیار صرفه جویی خواهد شد. استفاده از بلوک هبلکس در سقف ساختمان ها سبب می شود تا سازه در برابر صوت و حرارت عایق شود. سقف تیرچه بلوک مقاومت بالایی در برابر نیروهای وارد شده دارد و می تواند ایمنی مناسبی در برابر زلزله داشته باشد. همچنین، سقف های تیرچه بلوک نسبت به سقف هایی همچون دال های توپر بسیار سبک تر هستند. برای اجرای یک سقف با مساحت تقریبی ۱۰۰ متر مربع، حدودا به یک هفته الی ۱۰ روز زمان نیاز دارید. همچنین، با استفاده از بلوک های هبلکس سقفی دیگر نیازی به اجرای سقف کاذب نخواهید داشت و می توانید با نازک کاری، سقف را مستقیماً روی تیرچه و بلوک اجرا کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *