مقالات

خرید بلوک هبلکس کیش

خرید بلوک هبلکس کیش

همه چیز پیرامون خرید بلوک هبلکس کیش! جزیره کیش با توجه به موقعیت مکانی که در نقشه جغرافیایی ایران دارد و از طرفی به دلیل نقش اساسی آن در اقتصاد کشور جزو پر اهمیت ترین بخش های کشور تلقی می شود. این جزیره در طول سال، جاذبه‌ای برای گردشگران داخلی و خارجی بوده و به همین دلیل تعداد زیادی هتل در این جزیره وجود دارد که جزو برترین های کشور نیز می باشند. خوب است این مورد را بدانید که این هتل ها و سازه ها از بلوک سبک یا همان بلوک هبلکس ساخته می شوند و دلیل آن هم کاملاً واضح است!

از آن جایی که این منطقه جزو مناطق زلزله خیز است باید از بلوک های بسیار مقاوم استفاده نمود تا در صورت بروز مشکل سازه ها و از همه مهم تر افراد کمترین آسیب را ببینند. به همین منظور شرکت سبک ساران به طور رسمی بلوک هبلکس کیش را با بالاترین کیفیت و بهترین قیمت به فروش می رساند.

 

فروش بلوک هبلکس کیش

قیمت بلوک هبلکس در کیش

ابتدا بهتر است بدانید بلوک های هبلکس یا آجر هبلکس ساختمانی، از بتن ساده بوده و در طول فرآیند خاصی متخلخل می شوند که در صفحه (بلوک هبلکس) به توضیحات تخصصی و تکمیلی این مورد پرداخته ایم. هنگامی که این تخلخل صورت می گیرد باعث سبک شدن بلوک مورد نظر ما می شود. از طرفی بلوک سبک هبلکس با توجه به آن فرایند و در کل متریال بکار رفته در آن بسیار مقاومت بالایی دارد و از طرفی یک عایق بسیار مناسب محسوب می شود. همین ویژگی های منحصر بفرد و خاص این بلوک سبک باعث شده به تجارتی رو به رشد تبدیل شود که نمونه های آن را در جزیره زیبای کیش می توان دید.

 

بخوانید: تفاوت بلوک لیکا و بلوک هبلکس در چیست؟

قیمت بلوک هبلکس در کیش

قیمت بلوک هبلکس در منطقه کیش به ترکیبی از موادی مانند پودر منیزیم، آهک میکرونیزه، پودر آلومینیوم، سیلیس و سیمان سفید بستگی دارد. در صورتی که شما نیز قصد دارید سازه ای بسیار محکم با متریال بسیار مناسب داشته باشید که از طرفی سر و صدا نیز به داخل آن نفوذ نکند بهترین گزینه هبلکس است.

شرکت بزرگ سبک ساران سبز نماینده رسمی و مجاز فروش بلوک هبلکس در جزیره کیش نیز می باشد، برای اطلاع از قیمت و شرایط خرید این بلوک سبک و پر کاربرد کافیست با شماره تماس 09121611215 در ارتباط باشید.

خرید بلوک هبلکس در کیش

با خرید بلوک هبلکس مزایای بسیار زیادی شامل حال شما عزیزان خواهد شد، از قیمت بسیار کمتر آن نسبت به سایر مصالح تا قابلیت استفاده مجدد از بلوک، غیر سمی بودن و دوستدار محیط ریست تا اجرای بسیار راحت همگی از ویژگی های این بلوک هستند. در صورتی که قصد خرید بلوک AAC را دارید ابتدا باید به این نکته توجه فرمائید که بلوک ها برای دیوار های داخلی حداکثر تا ۱۵و دیوارهای خارجی ۲۰ سانتی متر برش داده می شوند. یکی از عوامل تاثیر گذار در قیمت آن نیز ضخامت و ابعاد می باشد که باید ابتدا نیاز پروژه را برآورد کنید.

 

حتما بخوانید: آشنایی با مزایای بلوک هبلکس

خرید بلوک هبلکس در کیش

قیمت بلوک هبلکس کیش 1402

استفاده از بلوک هبلکس در ساختمان­ سازی به دلایل متعددی مقرون به صرفه است. یکی از مهم ترین های آن سرعت در اجرا می باشد. از طرفی به دلیل وزن کم بلوک هبلکس، قیمت دیوارهای از پیش ساخته آن نیز کمتر است و در هزینه جابجایی و حمل نقل به شدت صرفه جویی صورت می گیرد. شما با استفاده از این بلوک سبک هیچگونه نیازی به عایق کاری نخواهید داشت و به راحتی می توانید بهترین نتیجه ممکن را دریافت کنید! لیست قیمت بلوک هبلکس کیش 1402 را می توانید با یک تماس تلفنی دریافت نمائید: 09121611215

نباید فراموش کرد که یکی از عوامل موثر بر قیمت بلوک هبلکس، نوع و میزان چسب بلوک هبلکس مصرفی می باشد که باید دید از چه نوع چسب و به چه میزان باید استفاده شود. در کل متریال بکار رفته در بلوک هبلکس و همچنین چسب آن همگی باعث تغییر قیمت بلوک هبلکس در کیش ۱۴۰۲ می شوند. در تولید بلوک اتوکلاو شده هبلکس از آهک نیز استفاده می شود که نباید میزان آهک آن از حد مجاز بیشتر باشد زیرا به مرور زمان باعث ترک خوردگی شده و کیفیت خودش را از دست می دهد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *