مقالات

قیمت و خرید بلوک هبلکس قشم

قیمت و خرید بلوک هبلکس قشم

امروزه شاهد این هستیم که بلوک هبلکس قشم نسبت به قبل بسیار بیشتر مورد استفاده قرار می گیرد و دلیل آن هم کاملاً مشخص است! در ترکیبات این بلوک سبک، از مواد اولیه ای استفاده شده که منجر به سبک شدن آن، افزایش مقاومت و کاهش قیمتش شده. البته باید گفت برای خرید بلوک هبلکس در قشم بهتر است از نماینده رسمی و مجاز اقدام به خرید و ثبت سفارش کنید. شرکت سبک ساران علاوه بر کرج، تهران و کیش به جزیره زیبای قشم نیز ارسال هبلکس و چسب هبلکس را دارد؛ در ادامه همراه ما باشید تا به بررسی نکات خرید هبلکس در قشم بپردازیم.

موضوعاتی که به آن اشاره خواهد شد:

فروش بلوک هبلکس قشم

خرید بلوک هبلکس مزایای بسیار زیادی به همراه دارد که به طور خلاصه می توان به قیمت بسیار مقرون به صرفه، اجرای بسیار راحت و بی دردسر، وزن سبک و عایق بسیار مناسب اشاره کرد، حتی پیاده سازی نما روی آن نیز بسیار بسیار راحت است! در مقاله اجرا نما روی هبلکس به طور دقیق توضیح داده ایم که هر متریال چگونه روی هبلکس پیاده سازی می شود. قیمت بلوک هبلکس بر اساس حجم و متر مکعب تعیین می شود و ضخامت بلوک برای استفاده در دیوارهای خارجی یا داخلی مشخص می شود. بلوک ها برای دیوارهای خارجی حداکثر تا ۲۰ سانتیمتر و برای دیوارهای داخلی تا ۱۵ سانتیمتر برش داده می شوند. ضخامت و ابعاد نیز بر قیمت بلوک هبلکس تأثیرگذار است بهتر است پیش از خرید با شماره 09121611215 در تماس باشید.

قیمت بلوک هبلکس قشم 1403

هزینه هر بلوک هبلکس قشم به منظور استفاده از این بلوک سبک بسیار بسیار مناسب است. از آنجایی که شرکت سبک ساران نماینده رسمی فروش هبلکس اردکان است و لیست قیمت به روز را به شما عزیزان ارائه می کند. هزینه دیوارهای پیش ساخته هبلکس نیز به دلیل وزن کمی که دارند، کمتر است و هزینه حمل و نقل و نصب آن ها نیز کمتر می باشد.

اما این موضوع شرایط خاص خود را دارد. برای مثال، برای اطمینان از صرفه اقتصادی استفاده از بلوک هبلکس به جای برخی از هزینه های دیگر مثل عایق کاری و کارگر، باید مورد بررسی دقیق قرار گیرد؛ زیرا بلوک هبلکس قشم نسبت به بلوک های دیگر در شهر های مختلف ممکن است متفاوت باشد.

البته این مورد را در نظر داشته باشید که دیگر عامل تاثیر گذار در قیمت بلوک هبلکس، مقدار چسب هبلکس مورد استفاده نیز هست. ابعاد مختلف بلوک هبلکس در شرکت سبک ساران موجود است که برای مثال هبلکس سایز 10 یکی از مناسب ترین ابعاد ها برای ساخت و ساز است.

قیمت هر عدد از بلوک هبلکس چقدر است؟

نمی توان رقم مشخصی در نظر گرفت و باید گفت ابعاد بلوک هبلکس تعیین کننده قیمت نهایی می باشد. از طرفی برندی که خریداری می کنید و متریال بکار رفته در آن بسیار تاثیر گذار هستند. هزینه های حمل و نقل را نیز بهتر است در نظر داشته باشید. البته با توجه به اینکه وزن این بلوک ها کم است، جابجایی و حتی نصب این بلوک ها بسیار بسیار راحت است که همین مورد دلیل بسیار منطقی برای استفاده استفاده از بلوک هبلکس به جای بلوک سیمانی است. برای بارگیری و جابجایی این بلوک ها، استفاده از روش پالتی بهترین گزینه ی پیش روی ما است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *